Golful electric este mai ieftin decât cele mai ieftine arzătoare

Producătorul de mașini VW admite în mod clar faptul că folosește modelele Golf mai vechi. Conform celui mai recent studiu de reduceri obținut de Institutul CAR al Universității din Essen-Duisburg, VW Golf cu baterie este în prezent ținut pe piață la reduceri foarte mari.

Mai exact, clienții pot merge direct la dealer pentru a cere subvenția de 10.000 de euro acordată pentru cumpărarea unei mașini electrice sau pot reduce și mai mult costul ducând la unitățile de colectare un automobil mai vechi de opt ani. În acest al doilea caz, la suma de 10.000 de euro oferită de stat se adaugă circa 1.350 de euro (6.500 lei), bani oferiți în componenta „Rabla Clasic”. În acest caz, din prețul total al unui autoturism electric, nu mai puțin de 11.350 de euro ar fi plătiți cu bani de la bugetul Administrației Fondului pentru Mediu (AFM).

Totodată, Volkswagen urmărește obiectivul de a face vehiculele electronice accesibile celor mai largi segmente posibile ale populației. În acest context, prețul de pornire al e-Golf la sfârșitul lunii august a fost redus semnificativ. În Germania vehiculul este disponibil de la un preț de vânzare de 31.900 de euro, care este cu 4.000 de euro mai puțin decât înainte. Din recomandarea prețurilor fără caracter obligatoriu pleacă de la bonusul de mediu de 4380 euro, din care 2000 euro preia statul și 2380 euro Volkswagen. Recomandarea prețurilor fără caracter obligatoriu a modelului de bază Golf cu unitate convențională este în prezent de 21.685 de euro. „Compararea prețului de listă cu prețul clienților pentru e-Golf, în opinia noastră, nu are sens”, a adăugat purtătorul de cuvânt. Comparabile sunt doar prețurile de listă unele cu altele.

Se suspectează lansarea iminentă pe piață a modelului E ID.3 ca fundal pentru reducerile oferite în cadrul comerțului ID.3 complet nou dezvoltat urmează să fie oferit cu o gamă mai mare de aproximativ 300 de kilometri pentru aproximativ 30.000 de euro, astfel încât e-Golful anterior cu 233 kilometri nu mai pare competitiv.

Potrivit institutului, modelul întrerupt a reprezentat doar 3,6 la sută din toate variantele de golf vândute în Germania în primele opt luni ale acestui an. Și mai slab, plug-in-ul hibrid Golf GTE s-a vândut cu o pondere de 0,1 la sută.

Practic, studiul a constatat doar câteva modificări ale ofertelor de reduceri față de luna precedentă. În promoțiile publicitate deschise, sunt oferite modele individuale cu reduceri de până la 36 la sută (Seat Alhambra). Pentru retailerii de internet, există pentru 30 de modele de top autoconfigurate, în medie, o reducere de 18,8% la prețul de listă. Rata auto-aprobărilor la dealeri și producători a crescut. Contextul este că vehiculele cu standardul de emisii Euro 6c ar putea fi înregistrate doar până la sfârșitul lunii august.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *