Diverse modele BMW în pericol de incendiu

BMW extinde o rechemare în noiembrie 2019, care începuse deja în 2018. Încă 232.000 de vehicule trebuie să meargă la ateliere din cauza riscului de incendiu. Aceste modele sunt afectate!

 

NOIEMBRIE 2019: BMW EXTINDE RECHEMAREA DIN CAUZA PERICOLULUI DE INCENDIU

Noiembrie 2019: BMW extinde o rechemare care a început în 2018 din cauza riscului de incendiu. Alte 232.000 de vehicule trebuie să meargă la ateliere din cauza unei probleme în sistemul de recirculare a gazelor de eșapament, dintre care 113.000 în Germania. În cazuri individuale, glicolul poate scăpa de răcirea sistemului de recirculare a gazelor de eșapament și se poate aprinde în gazele de evacuare fierbinți împreună cu reziduurile de ulei. Cu toate acestea, riscul de incendiu este „foarte mic”, după cum a spus un purtător de cuvânt al producătorului de mașini. Mașinile cu motoare diesel cu patru cilindri din seria 1 până la 7, precum și modelele SUV X1, X3, X4, X5 și X6 sunt afectate. Proprietarii vehiculelor afectate sunt contactați în conformitate cu BMW. După ce aproape jumătate de milion de vehicule au fost chemate în atelier din același motiv în august 2018, BMW a extins retragerea în octombrie 2018 la peste un milion de mașini suplimentare din întreaga lume.

IUNIE 2019: RECHEMAREA BMW SERIA 5 / SERIA 6 DIN CAUZA PROBLEMELOR CU BATERIA

Iunie 2019: 560.000 de vehicule din seria 5 și 6 din toată lumea trebuie să meargă la ateliere ca parte a unei rechemări BMW. Seriile E60, E61, E63 și E64, care au fost produse între februarie 2002 și iulie 2010, sunt afectate. În Germania, 274.000 de vehicule sunt afectate de rechemare. Motivul recuperării este posibila coroziune pe o conexiune cu șurub de pe un cablu electric, care poate duce la defecțiuni ale sistemului electric al vehiculului și, în cel mai rău caz, la daune provocate de brazare. BMW subliniază că rechemarea este o măsură de precauție. În 60 la sută dintre modelele 5 și 6 afectate, o revizuire a zonelor afectate ar trebui să fie suficientă. BMW a lansat un apel înapoi la ateliere în 2012, din cauza unei posibile probleme cu cablul bateriei.

MAI 2019: REAMINTIRE BMW PENTRU VEHICULE DIESEL

Mai 2019: reamintirea BMW pentru 148.000 de vehicule diesel! Sunt afectate BMW Seria 1, Seria 3 și X1, care s-au derulat pe linia de asamblare între decembrie 2009 și octombrie 2011. Acest lucru a fost confirmat de un purtător de cuvânt al BMW, vineri, 10 mai 2019. Pentru mașinile afectate, a fost verificată sau înlocuită o conexiune a conectorului de pe distribuitorul de energie electrică. În condiții nefavorabile, acest lucru ar putea afecta alimentarea cu energie electrică. S-ar putea întâmpla ca accesul vehiculului să nu mai funcționeze sau vehiculul să nu mai poată fi pornit. Este posibilă defecțiunea motorului sau o pană totală în timpul conducerii. 0,1 la sută dintre modelele din această rechemare BMW se așteaptă să întâmpine această eroare în mai 2019.

 

FEBRUARIE 2019: RETRAGERE DIN CAUZA AIRBAG-URILOR DEFECTE

Februarie 2019: La nivel mondial, 480.000 de vehicule sunt afectate de o rechemare BMW din cauza airbag-urilor potențial periculoase – aproximativ 95.000 dintre acestea în Germania. Potrivit purtătorului de cuvânt al grupului, modelele BMW 5 și X5 din 2000 până în 2004, cu volane standard, sunt afectate. Airbag-urile instalate în acesta de către furnizorul japonez, acum insolvabil, Takata, ar putea răni ocupanții vehiculului cu piese metalice atunci când sunt declanșate. Prin urmare, ar trebui să fie verificate volanele, dar în majoritatea cazurilor este suficientă verificarea sumară. Pentru celelalte vehicule, a fost necesară maxim o oră în atelier. De ani de zile, airbag-urile prea puternice Takata, care pot arunca în aer părți ale placării metalice și arunca-le prin interiorul vehiculului, au creat probleme industriei auto.

 

IUNIE 2018: BMW RECHEMEAZĂ SERIILE 5 ȘI 7

Iunie 2018:Autoritatea Federală pentru Transporturi Auto (KBA) comandă rechemarea BMW a 11.000 de vehicule din seria 5 și 7. KBA a aprobat o actualizare software corespunzătoare în iunie 2018. Șoferii au fost deja contactați, a declarat un purtător de cuvânt al companiei din Munchen, vineri, 22 iunie 2018. Seriile BMW 5 și 7 afectate emit prea mult oxid de azot atât pe drum, cât și pe banca de testare, deoarece motoarele lor sunt controlate cu software pentru modelele SUV. Seful BMW, Harald Krüger, a vorbit despre o defecțiune tehnică la adunarea generală. Compania acordă o mare importanță afirmației că este o eroare și că nu poate fi vorba de un „dispozitiv de înfrângere”. Autoritatea Federală pentru Transporturi Auto a dispus rechemarea automobilelor din cauza unui dispozitiv de închidere impermeabil, parchetul public din München a cercetat ulterior. Cu toate acestea, se pare că s-a ajuns la concluzia că nu a existat o manipulare deliberată, doar erori umane fără intenții frauduloase. Ei sunt gata să oprească ancheta pentru o plată de zece milioane de euro. Încă nu se știe dacă BMW va răspunde la acest aspect.

IUNIE 2018: RECHEMARE KBA DIN CAUZA DISPOZITIVELOR ÎNVINGĂTOARE

Cel mai recent a existat o rechemare la BMW din cauza airbag-urilor defecte care au durat până în martie 2017. De data aceasta a lovit BMW și Rolls-Royce. Din cauza unei erori de programare în caz de coliziune sau coliziune din spate, se spune că airbag-urile modelelor BMW Seria 5 GT, Seria 7 și Rolls-Royce Ghost primesc date incorecte și nu le declanșează. În China, potrivit BMW, acest lucru a ucis un șofer. În total, BMW și Rolls-Royce apelează 33.600 de mașini înapoi la ateliere. Majoritatea reamintirilor sunt în China. În Germania, aproximativ 2.300 de proprietari de vehicule ale unui BMW Seria 5 GT, Seria 7 sau Rolls-Royce Ghost trebuie să se pregătească pentru o vizită în atelier pentru a înlocui senzorul airbag defect. Reparația durează aproximativ trei ore, potrivit BMW. Doar modelele sunt afectate, care au fost construite între decembrie 2011 și iunie 2012. Informații despre dacă o mașină este afectată de recurgerea airbag-ului la BMW și Rolls-Royce pot fi obținute de la orice atelier BMW sau prin intermediul numărului de șasiu de pe Internet. Reclamarea actuală a airbag-ului nu are legătură cu problema Takata la începutul acestui an. Aici, mai mulți producători auto au fost nevoiți să reamintească sute de mii de modele ca o precauție din cauza posibilelor pericole cu piesele Takata.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *